گزینه های تهاتر آپارتمان با آپارتمان در تهران

گزینه های تهاتر آپارتمان با آپارتمان در تهران

اگر در تهران یا اطراف آن واحدی دارید که قصد نوسازی آنرا دارید و ترجیح می دهید که ملک بهتری داشته باشید این مطلب راهنمای شماست و پروژه هایی که میتوانید با آن تهاتر انجام دهید را هم به شما معرفی خواهد کرد. اگر قصد این کار را دارید چندین گزینه برای تهاتر آپارتمان با آپارتمان در تهران برای شما مطرح است.

در حال حاضر بازار مسکن و دیگر بازارها وارد رکود عمیقی شده است که باعث شده ملک هایی با ارزش پایین هم به راحتی فروش نرود و ملک هایی که قیمت بالاتر از 10 میلیارد دارند،  احتمالا باید بخشی از پول را بصورت چکی یا تهاتری دریافت نمایند.

تهاتر آپارتمان با آپارتمان در تهران
تهاتر آپارتمان با آپارتمان در تهران

البته این شرایط برای حال حاضر در زمان نگارش این مطلب به تاریخ مرداد ماه سال 1403 میباشد و با توجه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که قطعا در شرایط کشور تاثیر گذار است، احتمالا شرایط تا پایان سال تفاوت خواهد نمود.

گزینه های تهاتر آپارتمان در تهران شرایط خاصی در حال حاضر دارد، می تواند این کار با سازنده، مالک و پیمانکار یک پروژه انجام شود که البته در شرایط کنونی مورد سوم است که بهترین نوع معامله است که به توضیح آن نیز می پردازیم.

در چه حالتی تهاتر بهتر است؟

اول از همه در نظر داشته باشید که شما قصد فروش ملک را ندارید و میخواهید آن را به یک آپارتمان دیگر تبدیل نمایید. در این حالت مهم است که بدانید رشد قیمت در مناطق  مختلف تهران متفاوت است و باید بدانید که اگر قصد تهاتر آپارتمان را دارید، نقاطی را انتخاب نمایید که رو به رشد باشد و به سمت نقاط ضعیف تر نروید.

بر اساس بررسی های ما مناطق 1،2 5 و 22 بیشترین آمار رشد قیمت در شهر تهران را داشته اند و مناطق 17،18 9 و 8 کمترین آمار رشد را داشته اند.

همچنین در نظر داشته باشید که اگر ملک شما سخت فروش می رود، گزینه تهاتر با سازنده و پیمانکاران می تواند باعث شود که بعد از تهاتر بتوانید آپارتمان خود را سریع بفروشید زیرا پروژه هایی وجود دارند که نقدشوندگی بالایی دارند و سازنده در ازای دستمزد به پیمانکاران واحد می دهد و این واحدها در پروژه هایی واقع شده است که آمار معاملات در آن بالاست و راحت تر فروش میروند.

گزینه های تهاتر آپارتمان با آپارتمان در تهران

همانطور که در بالا اشاره نمودیم در حال حاضر وضعیت بازار دارای رکود عمیقی است و شرایط به صورتی است که باید دید تهاتر کننده دنبال چه منفعتی از تهاتر میباشد؟

بهترین گزینه شما تهاتر با پیمانکاران پروژه های ساختمانی و سازنده ها می باشد زیرا در حال حاضر شهرداری به جای مبلغ جواز و یا عوارض از سازنده ها ملک سند دار در تهران دریافت می کند و عموما پیمانکاران نیز در ازای انجام کار و دستمزد واحد دریافت می کنند که به دلیل بالا بودن تعداد میخواهند سریع نقد کنند.

گزینه های تهاتر آپارتمان در تهران چیست ؟
گزینه های تهاتر آپارتمان در تهران چیست ؟

این شرایط در حالی است که ممکن است در یک بازه زمانی یک پیمانکار 40 واحد به جای طلب دریافت کند زیرا پروژه ها 1 ساختمانی نیست بلکه ممکن است 15 برج مسکونی 30 طبقه باشد به همین دلیل معمولا لیستی ارائه میشود که یک پیمانکار 40 واحد برای فروش دارد و اینجاست که گزینه های تهاتر برای افرادی که قصد تهاتر پرسود در تهران را دارند مطرح میشوند و میتواند بررسی نمایید که کدام پروژه چیتگر بهتر است و با شرایط شما سازگاری بیشتری دارد.

همچنین این شرایط برای سازنده ها نیز وجود دارد که اگر مبلغ ملکی که قصد خرید آن را دارید بیشتر باشد گزینه های پرداخت اقساطی نیز فراهم می شود و این به دلیل رکود حاکم در بازار است که باعث شده است فروشنده ها شرایط منعطفی را برای فروش بگذارند.

شرایط تهاتر آپارتمان در منطقه 22 چیتگر

همانطور که در بالا اشاره نمودیم بهترین گزینه تهاتر آپارتمان با آپارتمان در تهران مربوط به منطقه چیتگر است و آن هم با پیمانکاران پروژه های ساختمانی این منطقه، بدین صورت که میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید و ملک خود را معرفی کنید، یک کارشناسی حدودی از قیمت نیز میتوانید اعلام نمایید و ما در مرحله اول پروژه هایی که حاضر به تهاتر با ملک شما هستند را پیدا کرده و به شما معرفی می نماییم. در نظر داشته باشید که پروژه های چیتگر قابل اعتماد هستند و منطقه بسیار خوب و رو به رشدی برای تهاتر آپارتمان میباشد.

شرایط تهاتر آپارتمان در منطقه 22 چیتگر
شرایط تهاتر آپارتمان در منطقه 22 چیتگر

در مرحله بعدی قیمت گذاری واقعی و دقیق تری کارشناسی میشود و مذاکره آغاز میشود، در این بین خودرو نیز میتواند وارد شود و بسیاری از پیمانکاران، خودرو را نیز وارد بحث تهاتر خود می نمایند و میتوانید بخشی از پول را نیز با خودرو پرداخت کنید.

همه اینها بسته به شرایط ملک شما و ملکی که مد نظر دارید دارد، ممکن است بخواهید پولی اضافه تر پرداخت کنید و ممکن است بطور کلی قصد پرداخت هیچ پولی نداشته باشید و شاید بخواهید پولی هم دریافت کنید که در شرایط کنونی بازار، شرایط خاصی است که نیاز به جستجوی بیشتر دارد.

کدام دسته از آپارتمان ها وارد تهاتر میشوند ؟

در نهایت باید ملکی که قصد تهاتر آن را دارید شرایط اولیه را داشته باشد، سند این ملک نباید توقیف و یا در گرو جایی باشد و همچنین اگر سند ندارد و تعاونی ساز است باید تسویه باشد و شرایط آن بررسی شود. در نظر داشته باشید زمانی که میخواهید ملک خود را تهاتر کنید باید شرایط ملک تان خوب باشد اگر اینطور نیست باید با تهاتر کننده وارد مذاکره شویم.

تهاتر آپارتمان با آپارتمان در تهران
تهاتر آپارتمان با آپارتمان در تهران

در نهایت این کار انجام شدنی هست در حال حاضر در منطقه 22 تهران چیتگر بیش از 300 پروژه ساختمانی در حال اجرا میباشد که شاید در مجموع بیش از 80 هزار واحد مسکونی در حال ساخت وجود دارد که قطعا می تواند جزو گزینه های تهاتر شما باشد اما در نظر داشته باشید زمین های شمال، ویلا یا زمین های اطراف تهران بدون سند و کاربری را نمیتوان در تهران تهاتر نمود و شاید ما توان انجام آن را نداریم.

در شمال کشور هر چیزی را تهاتر میکنند و علت این است که قیمت ها در آنجا شفافیت ندارد و قیمت زمین ها تا چند برابر بالاتر اعلام میشود و علت این است که هر محدوده دست یکسری بنگاه معاملاتی و املاک است که خودشان مالک زمین های آن محدوده هستند و قیمت گذاری می نمایند.

این موضوع را زمانی متوجه میشوید که چند کیلومتر آنطرف تر می روید و مشاهده میکنید که قیمت ها اختلاف شدیدی با هم دارند . تنها کاری که انجام شده این است که یک زمین را قطعه بندی کرده و دورش را دیوار کشیده اند و تابلو زده و اسم بر روی شهرک گذاشته شده و با همین کار قیمت را 4 برابر اعلام میکنند.

مزایای تهاتر در یک منطقه رو به رشد

همانطور که در بالا اشاره نمودیم، اگر قصد بهبود شرایط و آینده ملک خود را دارید، بهتر است در یک منطقه رو به رشد تهران تهاتر انجام دهید و اگر توان پرداخت اقساط هم داشته باشید، سازنده ها می توانند ملک شما را بردارند و به جای طلب به شهرداری بدهند اما شرط این کار این است که ملک سند دار و در تهران باشد.

در اینصورت شما هم می توانید ملک خود را نوساز کنید و هم می توانید در یک نقطه آینده دار مالک یک واحد نوساز و جدید شوید.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی گزینه های تهاتر آپارتمان در تهران پرداختیم و شرایطی را معرفی نمودیم که اگر ملک شما فروش نمی رود و می خواهید تبدیل به ملکی نمایید که سریعتر فروش برود و یا شرایط بهتری داشته باشد، منطقه 22 در حال حاضر چنین شرایطی را دارد.

در مورد اینکه چه پروژه ها و چه مواردی برای تهاتر وجود دارد می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

 

در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

پروژه های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس با کارشناس فروش پروژه