فروش برج صیاد 2 در منطقه 22 تهران

فروش برج صیاد 2 در منطقه 22 تهران

برج صیاد 2 آخرین فاز اجرا شده از مجموعه برج صیاد شیرازی میباشد که توسط ستاد مشترک ارتش در نزدیکی دریاچه چیتگر احداث و در پایان سال 1394 تحویل مالکین گردیده است. این برج ها در قالب هشت برج با اسکلت فلزی ساخته شده است که هر طبقه از آن شامل 8 واحد میباشد که نیمی از آنها در ضلع غربی و نیمی دیگر در ضلع شرقی واقع شده اند و هر بلوک از این مجموعه تقریبا 125 واحد با متراژ 115 تا 165 متر بصورت 2 خوابه و 3 خوابه است که در مجموع هزار و صد واحد را شامل میشود.

آخرین بلوک ساخته شده این مجموعه که S8 (برج ستاره غرب) نام دارد از نظر ارتفاع و ظاهر با دیگر بلوک ها متفاوت است ولیکن 2 بلوک دیگر با نامهای S9 و S10 نیز ساخته شده اند که با فاصله از این 8 بلوک ساخته شده اند و برخی آنها را جزو صیاد 1 می دانند و برخی صیاد 2 که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید دید واحدهای این مجموعه به سوی دریاچه چیتگر البته از فاصله ی دور میباشد و از این رو مانند برج صیاد 1 جزو دسته برج های رینگ اصلی دریاچه قرار نمیگیرد.

در ویدئو زیر میتوانید نمای کامل از یک واحد 116 متری در برج های صیاد 2 به همراه محیط بیرون را مشاهده نمایید تا با ساختار واحدها و شهرک آشنا شوید.

قیمت برج صیاد

قیمت برج صیاد بر اساس بلوک، جهت و طبقه میتوانند متفاوت باشد و از این رو قیمت های اعلامی توسط ما بسته به شرایط هر واحد متفاوت است. آخرین بروز رسانی قیمت ها در این مطلب مربوط به تاریخ شهریور ماه سال 1403 میباشد و پیشنهاد ما این است که برای دریافت آخرین و بروزترین قیمت با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید و بروز ترین قیمت را جویا شوید.

بطور کلی برای اعلام قیمت برج صیاد چندین نمونه از آخرین معاملات در شهریور ماه را خدمت شما اعلام می نماییم همچنین توجه داشته باشید که برج های صیاد 1 جزو معدود مجموعه هایی هستند که سند آنها دریافت شده و دارای سند تک برگ میباشد و برج های صیاد 2 نیز در دست اقدام میباشند.

آدرس متراژ قیمت کل (تومان) قیمت هر متر (تومان) طبقه
 جنوبی – دیزاین ۱۱۶ ۱۱٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹۶٬۵۵۱٬۰۰۰ ۱۰
ویو دریاچه چیتگر ۱۶۱ ۱۵٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹۶٬۲۷۳٬۰۰۰ ۳
 ویو دریاچه ۱۴۴ ۱۳٬۵۳۶٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹۴٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۱
قیمت برج صیاد
قیمت برج صیاد

توجه داشته باشید قیمت اعلام شده توسط دفتر فروش برج صیاد در حال حاضر در طبقه اول و به صورت پایه متری 90 میلیون تومان میباشد که با افزایش طبقات، افزایش میابد اما معاملات واحدهایی که در اختیار مالکین است با قیمتهایی بعضا پایینتر و یا بالاتر انجام میشود که همه این موارد همانطور که اشاره شد بسته به کیفیت دید و جهت و طبقه آن واحد دارد.

رهن و اجاره در برج های صیاد 2 در سال 1403

مبلغ رهن و اجاره واحد در برج های صیاد 2 با آخرین بروزرسانی در شهریور ماه سال 1403 به شرح زیر است:

متراژ ودیعه (تومان) اجارهٔ ماهانه (تومان) طبقه
۱۵۷ ۱٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰ 5
۱۴۴ ۱٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ رایگان 8

توجه داشته باشید که اطلاعات فوق تنها برای اطلاع رسانی است و تهران برج فعالیتی در زمینه رهن و اجاره ندارد.

موقعیت برج صیاد 2 روبی نقشه

موقعیت برج صیاد 2 در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار گرفته است و بلوک هایی که بصورت جنوبی قرار گرفته اند دید دریاچه را از فاصله ای دور خواهند داشت و بلوک هایی که بصورت شمالی قرار گرفته اند در جنوب محوطه و یا کوهستان را خواهند داشت.

از این رو میتوان این برج را با برج های مشابه دیگر در رینگ اصلی دریاچه مانند برج آسمان چیتگر مقایسه نمود اما تفاوت در ساخت و متریال در این دو مجموعه وجود دارد.

موقعیت برج صیاد 2 روی نقشه
موقعیت برج صیاد 2 روی نقشه

این مجموعه دسترسی نزدیکی به بازار بزرگ ایران (ایران مال) دارد و همچنین دسترسی نسبتا مناسبی به دریاچه چیتگر ، مرکز خرید بام لند دارد. همچنین از لحاظ دسترسی در موقعیت مناسبی نسبت به اتوبان همت قرار گرفته است و در لوکیشن کم تراکمی قرار گرفته شده است.

امکانات برج ها

امکانات برج صیاد 2 را میتوان در حد استاندارد های ملزوم یک برج دانست که میتوان به لابی 24 ساعته، سیستم اعلان حریق، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، آنتن مرکزی، آسانسور مخصوص حمل بار و دوربین مداربسته و پارکینگ مهمان در محوطه برج اشاره نمود و این مجموعه فاقد مشاعات آبی میباشد.

سیستم گرامیش این مجموعه به صورت مرکزی و سیستم سرمایش برای هر واحد به صورت مستقل میباشد که بصورت کولر تعبیه شده است.

امکانات
محوطه‌سازی و طراحی زیبا در فاصله میان بلوک‌ها لابی و لابی من تمام‌وقت نورگیری کافی برای تمام واحدها
وجود سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی سالن اجتماعات سالن ورزشی
آنتن مرکزی چهار لاین آسانسور تمام هوشمند آلمانی نفر بر در هر کدام از برج‌های این مجموعه یک لاین آسانسور باربری در هر کدام از برج‌ها
دوربین مداربسته آیفون تصویری یک اتاق مستر در تمام واحدها
هلی پد پارکینگ انباری
سیستم اطفا حریق

در جدول بالا جزئیات بیشتری از امکانات برج صیاد 2 را قرار داده ایم.

وضعیت سند برج صیاد 2 چگونه خواهد شد؟

همانطور که در بالا اشاره نمودیم برج صیاد 1 دارای سند است اما در مورد برج صیاد 2 پایان کار آن در دست اقدام است و پیشنهاد ما این است که بصورت مستقل آخرین وضعیت سند از سوی خریدار بررسی شود و یا با کارشناسان تهران برج در مورد پیگیری آخرین وضعیت آن استعلام شود. در نهایت این نکته را مد نظر داشته باشید که معاملات این برج می بایست در تعاونی سازنده و دفتر سازنده پس از نقل و انتقال محضری به ثبت برسد و تا زمان دریافت سند تک برگ روال معاملات بدین صورت خواهد بود.

نما از داخل واحد برج صیاد 2
نما از داخل واحد برج صیاد 2

همچنین میبایست قبل از خرید هر واحد با توجه به موثر بودن جهت ، طبقه و دید هر واحد بر روی قیمت وضعیت ساخت و ساز در جهت مربوطه بررسی شود زیرا برخی از این واحد ها میتواند در آینده توسط ساخت و ساز مجتمع تجاری و اداری آرتمیس دچار تغییرات و یا کور شدن دید شوند ولیکن از طرفی پروژه مذکور سالهاست که بصورت مسکوت باقی مانده و خبری از شروع مجدد آن نیز نمی باشد.

برای کسب اخرین و بروزترین اطلاعات قیمت و شرایط پیرامون برج صیاد 2 میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

خلاصه وضعیت برج های صیاد

در زیر اطلاعات مربوط به برج‌های صیاد شیرازی فاز 2 جدول بندی شده‌اند:

ویژگی توضیحات
موقعیت شمال دریاچه خلیج فارس، بلوار جوزانی غربی
سازنده ستاد مشترک ارتش
تحویل به خریداران سال 1394
تعداد بلوک‌ها 8 بلوک (4 بلوک جنوبی و 4 بلوک شمالی)
تعداد طبقات در هر بلوک 20 طبقه
تعداد واحدها در هر طبقه 8 واحد (4 واحد شرقی و 4 واحد غربی)
متراژ واحدها 116 متر مربع، 144 متر مربع، 157 متر مربع، 161 متر مربع
نوع واحدها 2 خواب (116 متر مربع و 144 متر مربع)، 3 خواب (157 متر مربع و 161 متر مربع)
تعداد واحدها در مجتمع 1100 واحد
چشم انداز ابدی دریاچه خلیج فارس
بلوک‌ها بلوک‌ها به حرف S شناخته می‌شوند، و بلوک S8 ارتفاع و ظاهر متفاوتی دارد.
مقاومت به زلزله از متریال با کیفیت تهیه شده و دارای مقاومت بالا به زلزله است.

این برج‌ها به عنوان یک مجتمع مسکونی شامل واحدهای 2 خواب و 3 خواب می‌باشند و دارای چشم‌اندازی بی‌ پایان از دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه خرید پروژه های در حال ساخت که مانند برج های صیاد 2 توسط ارتش و ارگان های مشابه در حال ساخت هستند، با شرایط پرداخت اقساط طولانی می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

پروژه های مرتبط

3 دیدگاه دربارهٔ «فروش برج صیاد 2 در منطقه 22 تهران»

  1. سیدحسین دهدشتی

    با سلام

    قیمت واحدهای سه خواب با دید دریاچه در طبقات بالا چقدر است ؟
    ایا وضعیت سند مشخص شده ؟

  2. وضعيت سند مشخص شده؟ كي اپارتمانهاي صياد شيرازي فاز ٢ سند دار ميشوند؟ پارساي ميگفتند بعد عيد سندشون مياد ولي هنوز انگار خبري از سند نيست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس با کارشناس فروش پروژه