پروژه ساحل 3 چیتگر منطقه 22 تهران

پروژه ساحل 3 چیتگر منطقه 22 تهران

پروژه ساحل 3 توسط شرکت تعاونی ابنیه ساحل در محدوده مروارید شهر شمالی منطقه 22 چیتگر تهران در حال بهره برداری می باشد. این پروژه یک برج 30 طبقه شامل 25 طبقه مسکونی 5 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی میباشد و در هر طبقه آن 6 واحد مسکونی قرار گرفته شده است و در مجموع 155 واحد مسکونی است.

آخرین وضعیت پروژه ساحل 3
آخرین وضعیت پروژه ساحل 3

متراژ واحدها 110، 120 و 135 متری میباشد 2 خوابه میباشد. توجه داشته باشید این پروژه با پروژه ساحل سپانیر واقع در میدان ساحل متفاوت است پروژه نامبرده تحویل داده شده است.

جزئیات پروژه ساحل 3

پروژه ساحل 3 بر روی اسکلت خریداری شده است و زمان تحویل اولیه آن سال 1403 اعلام شده بود که به تاخیر خورده است و زمان تحویل بعدی مهر 1404 اعلام شده است. با بروز رسانی در شهریور سال 1403 این پروژه در مرحله پایان اسکلت و سقف می باشد و در حال دیوار چینی طبقه 20 میباشد.

با توجه به اینکه پروژه روی اسکلت خریداری شده است، روند ساخت تا کنون کند بوده و احتمالا زمان ساخت اعلام شده در مهر 1404 هم می تواند به تاخیر بخورد و تا پایان سال بعدی زمان بر باشد زیرا عملیات داخل ساختمان بسیار زمان بر می باشد.

پروژه ساحل 3
پروژه ساحل 3

توجه داشته باشید که این پروژه دارای جریمه دیرکرد می باشد که تنها به اعضای اولیه تعلق می گیرد و در صورت انتقال به عضو جدید جریمه ای در نظر گرفته نمی شود. در تصویر پایین آخرین وضعیت پروژه را بروز مشاهده می فرمایید که با توجه به زمانی که پروژه به این مرحله رسیده است، پیش بینی ما این است که زمان تحویل اعلام شده تاخیر خواهد داشت.

شرایط فروش پروژه ساحل 3 چیتگر

پروژه ساحل 3 دارای 3 تیپ متراژ می باشد اما آنچه به صورت میانگین در قرارداد تعاونی تعریف شده است، متراژ 120 متری است. قیمت خرید یک واحد از پروژه ساحل 3 به صورت واریزی + امتیاز است و برای محاسبه قیمت نهایی باید اقساط پیش رو نیز محاسبه و اضافه شود که به صورت علی الحساب است.

به دلیل آنکه این پروژه در دست اعضا می باشد و تعاونی دیگر سهمی برای فروش ندارد، خرید شما باید از اعضای سابق انجام شود ولیکن در تعاونی نقل و انتقال انجام شود که در آنجا باید نیم درصد کمیسیون پرداخت شود.

قیمت امتیاز پروژه ساحل 3

بروزرسانی در شهریور سال 1403 مبلغ واریزی بروز مبلغ 2 میلیارد تومان است و حق امتیاز 3 میلیارد و 200 الی 400 در نظر گرفته شده است که بسته به فروشنده متغیر است.

یعنی برای ورود به پروژه می بایست مبلغ 5 میلیارد و 400 پرداخت نمایید که می شود متری 45 میلیون تومان و اقساط پروژه نیز باید به این مبلغ اضافه شود که در ادامه آن را هم محاسبه و به مبلغ کل اضافه می نماییم.

اگر به دنبال شرایط مشابه با این پروژه هستید می توانید پروژه سران مروارید شهر را بررسی نمایید که از نظر پیشرفت پروژه در شرایط مشابهی قرار دارد ولیکن حق امتیاز آن پایین تر است که البته علت آن کند بودن روند ساخت آن پروژه و بدنامی تعاونی است.

اقساط سال 1403

اقساط پروژه برای واحد 120 متری، ماهانه 60 میلیون تومان و هر 3 ماه 180 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که این مبلغ اقساط تا پایان سال 1403 می باشد و برای سال 1404 رقم جدید اعلام می شود. توجه داشته باشید که اقساط علی الحساب است یعنی هر چقدر پروژه زمان ببرد، اقساط باید با مبلغ جدید پرداخت شود.

در بالا محاسبه نمودیم که متری 45 میلیون تومان هزینه ورود به پروژه است و اگر زمان تحویل پروژه را در خوشبینانه ترین حالت پایان سال 1404 در نظر بگیریم باید مبلغی معادل 1 میلیارد و 200 اقساط پرداخت شود که می شود متری 10 میلیون تومان، یعنی اگر پروژه تا پایان سال 1404 تحویل داده شود متری 55 میلیون تومان برای خریدار تمام می شود.

اقساط پروژه ساحل 3
اقساط پروژه ساحل 3

این در حالی است که قیمت آپارتمان نوساز در چیتگر و محدوده مروارید شهر شمالی امروز بین 60 الی 75 میلیون تومان متغیر بسته به نوع برج و موقعیت آن می باشد.

حال در نظر داشته باشید که این قیمت فارق از محاسبه ضریب طبقات می باشد که باید آن هم به تعاونی پرداخت شود. یعنی اگر طبقه 10 انتخاب شود به ازای هر طبقه باید ضریب طبقات پرداخت شود.

امکانات پروژه ساحل مروارید شهر

در دستور نقشه پروژه ساحل 3 امکاناتی پروژه ساحل مروارید شهر شامل استخر سونا ، سالن ورزشی ، سالن اجتماعات، 3 لاین آسانسور، مهد کودک، هلی پد ، روف گاردن ( بام سبز ) ، کارواش اختصاصی ، لاندری روم ، سیستم هوشمند BMS میباشد.

در نظر داشته باشید که در دستور نقشه این پروژه، مشاعات آبی در طبقات پایین لحاظ نشده و وجود ندارد و بر اساس گفته سازنده به صورت پیش ساخته در فضای کنار لابی ایجاد می شود که این موضوع قطعی نیست و در قرارداد هم ذکر نشده است. فعلا بهتر است مبنای امکانات پروژه ساحل 3 باید بر اساس آنچه در قرارداد ذکر می شود گذاشته شود تا زمان تحویل مشخص شود. 

امکاناتی که برج ساحل 3 دارد در حد استاندارد برج های محدوده مروارید شهر شمالی است و تقریبا همگی با همین امکانات ساخته شده اند. در محدوده مروارید شهر جنوبی که پروژه های بسیاری مانند پروژه سپکو در حالت بلاتکلیفی برای اخذ جواز قرار گرفته اند، شاید در زمان ساخت در آینده امکانات بیشتری اضافه شود اما استاندارد فعلی مروارید شهر به همین شکل است و حتی می توان گفت که امکانات برج ساحل 3 بالاتر از متوسط برج های مروارید شهر قرار می گیرد.

موقعیت پروژه ساحل مروارید شهر

موقعیت قرارگیری این پروژه در مروارید شهر شمالی است که در آن ساخت و ساز زیادی انجام شده است و نسبت به مروارید شهر جنوبی بسیار وضعیت جلوتری دارد. اما از نظر دسترسی به شاخص های منطقه 22، تنها می توان این پروژه را نزدیک به باغ موزه گیاهشناسی دانست و موقعیت قرار گیری این پروژه را نسبت به شاخص های دیگر منطقه 22 می توانید روی نقشه مشاهده فرمایید.

موقعیت پروژه ساحل 3
موقعیت پروژه ساحل 3

و از لحاظ دسترسی و راه های ارتباطی دسترسی نزدیکی به مترو ، بزرگراه خرازی ، اتوبان تهران کرج ، حکیم و بلوار اردستانی دارد و فاصله نزدیکی با پروژه نارنجستان 4 دارد که در شمال اتوبان خرازی و در شهرک مهستان واقع شده است.

در صورت احداث شهربازی هزار و یک شهر که قرار است بزرگترین در خاورمیانه باشد، محدوده مروارید شهر نزدیک ترین محله منطقه 22 به این نقطه می باشد که البته وضعیت ساخت آن متوقف شده است.

 

در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

پروژه های مرتبط

1 دیدگاه دربارهٔ «پروژه ساحل 3 چیتگر منطقه 22 تهران»

  1. سلام.وقت بخیر. اطلاعات شما در مورد برج ساحل ۳ به روز شده نیست…
    لطفا بعد از تکمیل اطلاعات جدید، این صفحه را به روز کنید…
    بنا به اطلاعات من این پروژه تک برج شده و دیگه سه کلاس کاری نداره و همینطور تحویل این کار صحبت‌ها نشان از اواخر۱۴۰۴ هستش…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس با کارشناس فروش پروژه