معرفی پروژه خرازی 2: فاز 2 شهرک خرازی تعاونی جهاد رزمندگان

معرفی پروژه خرازی 2: فاز 2 شهرک خرازی تعاونی جهاد رزمندگان

این پروژه جدیدترین پروژه ی اجرا شده توسط یکی تعاونی های وابسته به بنیاد تعاون سپاه میباشد. پروژه خرازی 2 را در واقع می توان آخرین فاز از پروژه اصلی که با نام پروژه خرازی شناخته شده است نامید. پروژه شهرک خرازی متشکل از 5 تعاونی مربوط به بخش های مختلف سپاه میباشد که در مجموع 44 بلوک شهرک شهید خرازی را تشکیل میدهند و از این تعداد 4 بلوک مربوط به فاز آخر است که پروژه خرازی 2 نامیده می شود.

ساخت و ساز این شهرک تقریبا 9 سال پیش شروع شده و هم اکنون تقریبا تمامی بلوک های شهرک خرازی تحویل داده و یا تحویل موقت داده شده اند و تنها بلوک های پروژه خرازی 2 باقی مانده است.

معرفی پروژه خرازی 2

پروژه خرازی 2 توسط تعاونی جهاد خانه سازی رزمندگان در حال اجرا میباشد که شامل 4 بلوک در 29 طبقه (بیست و پنج طبقه مسکونی، سه طبقه پارکینگ و یک طبقه لابی) با نامهای B13,B14,A13,A14 نامگذاری شده است که در طبقات بلوک های بی 8 واحد و آ 6 واحد میباشد و در مجموع 700 واحد مسکونی را شامل میشود.

در تصویر پایین آخرین وضعیت این پروژه را شهریور ماه سال 1403 مشاهده می فرمایید.

برج های خرازی 2
برج های خرازی 2

تیپ متراژ واحدهای این پروژه از 102 الی 125 متر می باشد که کمترین آن 2 خوابه است. نوع اسکلت این پروژه پیچ و مهره فلزی میباشد و در حال حاضر بلوک اول در مرحله نصب نما، بوده و بلوک های دیگر در مرحله نازک کاری می باشند.

قیمت امتیاز پروژه خرازی 2

رتبه بندی تاثیری در امتیاز پروژه خرازی 2 ندارد زیرا حتی اگر به تعاونی مراجعه شود، رتبه بندی از سوی آنها اعلام نمی شود پس در واقع هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید. با بروزرسانی در شهریور ماه سال 1403 قیمت امتیاز و واریزی بروز پروژه خرازی 2 به شرح زیر می باشد:

قیمت امتیاز واریزی بروز کل مبلغ پیش پرداخت
3,800,000,000 1,240,000,000 5,040,000,000 تومان

قیمت تمام شده برای ورود به پروژه بدون احتساب اقساط متری 50 میلیون تومان می باشد که در ادامه اقساط را نیز محاسبه و اعلام خواهیم نمود.

قیمت امتیاز پروژه خرازی 2
قیمت امتیاز پروژه خرازی 2
  • اقساط پروژه در سال 1403 و 1403:

اقساط در سال 1403 هر 3 ماه یکبار مبلغ 80 میلیون تومان تعیین شده است و برای سال 1404، برای هر 3 ماه مبلغ 100 میلیون از سوی تعاونی اعلام شده است.

توجه داشته باشید که این پروژه از قبل دارای 2 قسط است که باید پرداخت شود و برای تمامی اعضا است که مبلغ آن 37 میلیون تومان است که باید یکبار در برج 9 و دیگری در اولین قسط سال 1404 پرداخت شود و به این ترتیب به اقساط فوق مبلغ 37 میلیون تومان در 2 موعد اضافه خواهد شد.

در ضمن این پروژه دارای وام حکمت نیز میباشد که شامل خریداران جدید نخواهد شد و تنها برای اعضای پاسدار در پروژه قابل استفاده میشود و در مدت زمانیکه این وام به پروژه تعلق بگیرید میبایست سریعا توسط خریدار جدید با تعاونی سازنده تسویه گردد. در واقع شما مبلغ این وام را نیز به پرداختی های خود بعلاوه مبلغ ساخت که بروز خواهد شود می بایست اضافه کنید.

محاسبه قیمت تمام شده و مقایسه با شهرک خرازی

با احتساب اینکه تعاونی برای 18 ماه آینده اقساط اعلام نموده است در مجموع حدود 800 میلیون تومان دیگر اقساط وجود دارد که باید به مبلغ تمام شده اضافه شود که البته در نظر داشته باشید این اقساط علی الحساب است یعنی ممکن است افزایش یابد و یا پروژه ادامه پیدا کند و اقساط جدید تعریف شود. این پروژه از نظر مبلغ اولیه و اقساط باقی مانده شباهت بسیاری به پروژه ترنج ارتش دارد که می توانید آن را نیز بررسی نمایید.

بر اساس محاسبات ما بدون احتساب افزایش اقساط و طولانی شدن پروژه قیمت تمامی شده نزدیک به 5 میلیارد و 800 میلیون خواهد بود که بدون کابینت و محاسبه ضریب طبقات است یعنی این مبالغ نیز باید در کنار احتمال افزایش اقساط به مبلغ تمام شده اضافه شود.

نمایی از برج های شهرک خرازی
نمایی از برج های شهرک خرازی

این در حالی است که قیمت آپارتمان در بلوار اردستانی و واحدهای آماده شهرک خرازی امروز نزدیک به 6 میلیارد و 600 میلیون تومان کف قیمت می باشد و در واقع اختلاف قیمت کمی نسبت به واحدهای آماده در شهرک خرازی وجود دارد و شاید بتوان اقساطی بودن مبلغ باقی مانده اقساط را جزو مزیت ها حساب نمود که البته مبلغ چندان زیادی هم نیست.

شاید بالا بودن قیمت فاز 2 را می توان به دلیل اتمام برج های شهرک خرازی دانست که پس از تحویل به مالکین و سپری شدن 1 سال، قیمت ها به شکل عجیبی افزایش داشته است و همین موضوع تاثیر بر روی فاز دوم گذاشته است.

موقعیت پروژه خرازی 2 روی نقشه

پیش از اینکه موقعیت فاز 2 پروژه خرازی را در نقشه نسبت به شاخص های منطقه 22 بررسی نماییم، جانمایی برج ها را در شهرک خرازی بر روی نقشه مشاهده خواهیم نمود:

محل قرارگیری برج های فاز2 در شهرک خرازی
محل قرارگیری برج های فاز2 در شهرک خرازی

این پروژه در بلوار اردستانی مابین اتوبان حکیم و اتوبان همت قرار گرفته است و در واقع در ضلع جنوبی شهرک شهید خرازی قرار گرفته است.

قرار گرفتن در غرب بازار بزرگ ایران یا ایران مال و همچنین قرار گرفتن در شرق مجموعه هزار و یک شهر که هنوز افتتاح نشده از ویژگی های دسترسی این پروژه به مراکز خرید و رفاهی بوده و همچنین دسترسی به اتوبان های حکیم، همت، آزادگان و تهران شمال از ویژگی ها ارتباطی آن میباشد.

برج های خرازی 2 روی نقشه
برج های خرازی 2 روی نقشه

در واقع می توان شهربازی هزار و یک شهر را در صورت اینکه عملیات ساخت آن پیش برود، نزدیک ترین شاخص منطقه 22 به پروژه خرازی 2 نامید و در کنار آن باغ موزه گیاهشناسی و ایران مال نیز بعد از آن نزدیکترین می باشند.

امکانات پروژه خرازی رزمندگان

امکانات اعلام شده از سوی تعاونی برای پروژه خرازی رزمندگان بصورت زیر میباشد:

  • لابی به همراه لابی 24 ساعته
  • آسانسور نفربر و باربر به صورت مجزی (4 لاین)
  •  سیستم سرما و گرمایش به صورت مرکزی (چیلر)
  • پارکینگ انباری و …

امکانات پروژه خرازی 2 به صورت استاندارد و حداقلی برج می باشد اما یک مزیتی که در 4 بلوک جدید فاز 2 وجود دارد این است که سیستم سرمایش مرکزی است و دیگر نیاز به نصب یونیت جداگانه vrf در هر واحد نمی باشد که البته هزینه آن نیز بر عهده مالکان بوده است.

همچنین در نظر داشته باشید که امکانات بیشتر مساوی با هزینه شارژ بیشتر است و به عنوان مثال برای یک برج با تعداد واحدهای بالا، داشتن مشاعات آبی شاید تنها هزینه نگهداری را بالا ببرد و امکان استفاده صحیح فراهم نشود.

تعاونی جهاد خانه سازی رزمندگان

شرکت تعاونی جهاد خانه سازی رزمندگان که در پروژه خرازی 2 به عنوان کارفرما شناخته میشود با ماهیت تعاونی در سال ۱۳۷۱/۱۱/۱۴ با شماره 95342 و شناسه ملی 10101394058 به ثبت رسیده است و سوابق اجرایی آن میتوان به پروژه خرازی، پروژه شهید باقری و پروژه آسمان اشاره کرد.

توجه داشته باشید این تعاونی دارای زیرمجموعه میباشد و در واقع کلیه سوابق اجرایی را بر اساس شرکت های زیر مجموعه ارائه کردیم.

بررسی نهایی

در ویدئویی که به صورت هوایی ضبط شده است میتوانید شهرک خرازی را به شکل کلی مشاهده نمایید و از محیط اطراف و موقعیت قرار گیری برج ها اطلاع بیابید.

توجه داشته باشید این فیلم هوایی مربوط به سال گذشته میباشد و در حال حاضر در زمان بروز رسانی پروژه به تاریخ شهریور سال 1403 پروژه شهرک خرازی به اتمام رسیده و صرفا برای اینکه با محیط شهرک آشنا شوید، این ویدئو به صورت هوایی بارگذاری شده است.

لازم به ذکر است که سرعت انجام پروژه تا به اینجای کار مناسب بوده و روند مناسبی را نسبت به دیگر پروژه ها طی کرده است در نتیجه میتوان احتمال داد که این پروژه تاخیر بیشتری نخواهد داشت.

 

باید به این نکته توجه فرمایید که پروژه خرازی ، انبوه سازی بزرگی بوده که با مشارکت تعاونی ها مختلف انجام شده و به دلیل عظمت آن زمان زیادی برای تحویل آن سپری شده اما از سوی دیگر سرمایه گذاری مطمئنی برای افرادی بوده که قصد خرید از پروژه های وابسته به ارگانهای دولتی داشته اند و از این رو پیرامون پروژه خرازی 2 باید این نکته با عرض کنیم که شاید زمان تحویل این پروژه نیز طولانی باشد اما از نظر موقعیت و ریسک سرمایه گذاری می تواند نتیجه مطلوبی داشته باشد.

در پایان اشاره کنیم که در صورت تمایل به خرید و فروش امتیاز پروژه خرازی 2 ، قیمت امتیاز و نحوه نقل و انتقال به همراه اطلاع از پیشرفت و اقساط پروژه میتوانید با کارشناسان ما در مجموعه تهران برج تماس گرفته و اطلاعات بروز را دریافت نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

پروژه های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس با کارشناس فروش پروژه