پروژه وزرا واقع در مروارید شهر منطقه 22 چیتگر

پروژه وزرا واقع در مروارید شهر منطقه 22 چیتگر

پروژه وزرا در زمینی به مساحت 2400 متر با پلاک ثبتی 4/2097/26 در شهرک مروارید شهر واقع در منطقه 22 تهران چیتگر توسط شرکت سازه پندار ابنيه الغدير در حال اجرا میباشد. این پروژه در قالب 1 برج 30 طبقه شامل 25 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ در مجموع دارای 200 واحد مسکونی میباشد و در هر طبقه آن 8 واحد مسکونی قرار گرفته است.

پروژه وزرا مروارید شهر
پروژه وزرا مروارید شهر

با آخرین بروزرسانی در شهریورماه سال 1403 این پروژه اسکلت طبقه 5 (4 منفی و 1 طبقه مثبت) را زده است.  واحدهای این پروژه دارای 3 تیپ متراژ 110 ، 125 و 150 متری میباشد که تیپ اول دو خوابه و دو تیپ بعدی بصورت سه خواب می باشند. این پروژه در سال 1401 شروع به کار کرده است و تا به حال روند پیشرفت پروژه کند بوده است.

قیمت پروژه وزرا پالاس

قیمت فروش در پروژه وزرا پالاس به صورت واریزی + امتیاز + زمین تراکم زمین می باشد که بر خلاف دیگر پروژه ها، تراکم جزو واریزی محسوب نمی شود و با قیمت رو فروخته می شود و جالبتر اینکه حق امتیاز نیز لحاظ می شود، یعنی هم تراکم به روز محاسبه می شود و هم حق امتیاز جداگانه دریافت می شود.

با بروزرسانی در شهریور ماه سال 1403، هزینه تراکم متری 20 میلیون محاسبه شده است و همچنین واریزی بروز تا امروز به همراه اقساط نیز نزدیک به 700 میلیون تومان است که در جدول زیر می توانید هزینه ورود به پروژه را به تاریخ روز مشاهده فرمایید:

متراژ 110 متر 125 متر 150 متر
هزینه زمین تراکم (نقدی) 2,200,000,000 تومان 2,500,000,000 تومان 3,000,000,000 تومان
حق امتیاز 1,000,000,000 تومان 1,100,000,000 تومان 1,200,000,000 تومان
واریزی تا کنون 600,000,000 تومان 680,000,000 تومان 760,000,000 تومان
جمع کل بدون اقساط 3,800,000,000 تومان 4,280,000,000 تومان 4,960,000,000 تومان

همانطور که در جدول بالا مشاهده میکنید، مبلغ تمام شده بدون محاسبه اقساط پیش رو متری 34 میلیون و 500 هزار تومان است در حالیکه پروژه در مرحله اسکلت طبقات منفی است. اگر بخواهید با پروژه های مشابه در مروارید شهر جنوبی مقایسه نمایید می توانید پروژه کامرانیه را بررسی نمایید که در مرحله نما است و قیمت ورود به آن 39 میلیون تومان است.

این موضوع نشانگر این است که قیمت پروژه وزرا بالا می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که واحد به صورت خام تحویل داده می شود و ضریب طبقات نیز دریافت می شود که باید به مبلغ تمام شده اضافه شود.

اقساط پروژه وزرا در سال 1403

اقساط پروژه وزرا در سال 1403 به شرح زیر می باشد که باید هر 2 ماه یکبار پرداخت شود و در مجموع 24 قسط تعریف شده است یعنی مدت زمان ساخت پروژه 4 ساله قسط بندی شده است.

متراژ 110 متر 125 متر 150 متر
اقساط سال 1403  78 میلیون 89 میلیون  106.25 میلیون

برای پیش بینی اقساط در سال 1404، می بایست درصد افزایش قیمت اقساط سال 1402 نسبت به سال 1403 را محاسبه نماییم.

اقساط پروژه وزرا سال 1403
اقساط پروژه وزرا سال 1403

واحد 110 متری در سال 1402 مبلغ 351 میلیون تومان اقساط پرداخت نموده که در سال 1403 این مبلغ 468 میلیون تومان شده است یعنی افزایش 33 درصدی اقساط در سال جاری با احتساب اینکه افزایش نرخ ارز نداشتیم.

در نظر داشته باشید که اقساط احتمالی پروژه با در نظر گرفتن افزایش 40 درصدی سالانه، به صورت تخمینی 4 میلیارد تومان دیگر اقساط باید پرداخت شود به شرطی که پروژه 4 ساله تمام شود و درصد افزایش اقساط سالانه 40 درصد باشد و افزایش نرخ ارز نداشته باشیم.

در واقع تمام شده پروژه در این حالت مبلغ متری 71 میلیون تومان خواهد بود که هزینه پارکینگ و انباری، تجهیز واحد و ضریب طبقات نیز باید به آن اضافه شود.

پروژه وزرا پالاس در شهرک نمونه

پروژه دیگری از این تعاونی با نام پروژه وزرا پالاس معرفی شده است که در شهرک نمونه در شمال اتوبان همت واقع شده است.  این پروژه مشارکت تعاونی با اعضای شهرک نمونه برای ساخت زمینی است که قرار بوده تبدیل به پارکینگ برای اعضای شهرک شود اما تصمیم به ساخت آن گرفته شد که در نهایت اعضای این شهرک از واحدهای آن سهم داشته باشند.

این پروژه پس از گودبرداری به مشکل میان تعاونی و مالکان زمین خورد و متوقف شده است. در صورت تغییر در وضعیت این پروژه این بخش بروزرسانی خواهد شد.

موقعیت پروژه وزرا روی نقشه

پروژه وزرا در محدوده مروارید شهر شمالی در جنوب اتوبان خرازی و شمال اتوبان همدانی واقع شده است که این محدوده در حال ساخت می باشد و تعداد زیادی از برج ها تازه در آن تحویل داده شده اند. در تصویر زیر موقعیت پروژه وزرا و وزرا پالاس را روی نقشه را در کنار شاخص های منطقه 22 مشاهده خواهید نمود:

موقعیت پروژه وزرا روی نقشه
موقعیت پروژه وزرا روی نقشه

همانطور که مشاهده فرمودید، پروژه وزرا در مروارید شهر فاصله دوری نسبت به شاخص های منطقه 22 دارید و نزدیک ترین آن شهربازی هزار و یک شهر است که عملیات ساخت آن متوقف شده است اما پروژه وزرا پالاس در موقعیت خوبی به نسبت شاخص های منطقه 22 قرار دارد که البته این پروژه نیز متوقف شده است.

  • پلان نقشه واحدها
    پلان نقشه واحدهای پروژه وزرا
    پلان نقشه واحدهای پروژه وزرا

    در تصویر بالا پلان نقشه 3 تیپ متراژ 110، 120 و 150 متر را مشاهده می فرمایید.

سابقه سازنده پروژه وزرا مروارید شهر

این پروژه توسط شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر شناسه ثبت ۵۵۵۳۳۶ و شماره ملی ۱۴۰۰۹۰۲۰۳۹۴ که تاسیس شده در تاریخ  1398/12/7 است در حال اجرا میباشد. مدیر عامل این شرکت اميرمهيار طاهرخانچی تبریزی، رئیس هیات مدیره آن محمدرضا تيموري می باشد.

ماهیت شرکت تعاونی نیست و بصورت مسئولیت محدود به ثبت رسیده است و شرایط مشارکت سرمایه گذار در پروژه های این شرکت بصورت کارتکس و رسید سرمایه گذاری است. سابقه ساخت بنام این تعاونی در منطقه 22 وجود ندارد و ممکن است پروژه های شخصی توسط افراد اجرا شده باشد.

بررسی نهایی

در حال حاضر این پروژه در مرحله شروع اسکلت طبقات منفی میباشد و بطور کلی محدوده مروارید شهر جزو مناطقی است که ساخت و ساز در آن جریان دارد و با توجه به اینکه برج های بسیاری در آن مانند پروژه ستایش در حال اجرا میباشند در آینده می توان آینده خوبی را برای آن پیش بینی کرد.

از نظر شهرسازی و امکانات شهری به دلیل کارگاهی بودن محیط عده بسیاری کمی در آن ساکن هستند و در برخی مناطق مشاعات بصورت کامل وصل نشده است که این خود میتواند دلیلی باشد برای اینکه سرمایه گذاری در چنین پروژه هایی در سالهای آینده که محدوده تکمیل شود با رشد قیمت و افزایش سود سرمایه گذاری شما همراه شود.

عملیات ساخت پروژه وزرا در مروارید شهر
عملیات ساخت پروژه وزرا در مروارید شهر

اما در نهایت توجه داشته باشید که پروژه هایی که در حال حاضر در مرحله اسکلت خریداری شده اند و یا هنوز عملیات ساخت را شروع نکرده اند ممکن است زمان زیادی را برای شروع عملیات ساخت نیاز داشته باشند و بهتر است برای درک بهتر این موضوع مدت زمان شروع پروژه را مد نظر قرار دهید تا زمان بندی پروژه را دریافته و تاخیر را محاسبه نمایید.

در حال حاضر زمان اقساط پروژه 48 ماهه است یعنی این پروژه 4 سال دیگر کار دارد و از سال 1401 هم شروع شده است پس می توان تاخیر احتمالی و ادامه اقساط را پیش بینی نمود.

همچنین در نظر داشته باشید پروژه های مروارید شهر در محدوده جنوبی بسیار زیاد هستند و تعداد زیادی از آنها در قطعه زمینی واقع شده اند که هنوز تغییر کاربری نداده است و در صورت انجام این امر چندین پروژه دیگر شروع به کار خواهند کرد اما در حال حاضر وضعیت پروژه ها به صورتی است که به دلیل کارگاهی بودن محیط و عدم اسکان تعداد زیادی از مردم در این منطقه وضعیت ساخت و ساز نیز به کندی پیش میرود.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات در مورد موقعیت محله مروارید شهر در منطقه 22 تهران دارید می توانید ویدئو زیر را مشاهده نموده تا اطلاعاتی بیشتری در مورد برج های منطقه و ساخت و ساز در شهرک مروارید شهر بدست بی آورید:

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه وزرا در مروارید شهر و دیگر پروژه های در حال اجرا در این محدوده و منطقه 22 با شرایط پرداخت اقساطی می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

 

در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

پروژه های مرتبط

4 دیدگاه دربارهٔ «پروژه وزرا واقع در مروارید شهر منطقه 22 چیتگر»

  1. بسیار کلاهبردارن بعد اتمام قسط ها ، هنوز دفترچه نداده اند و برای فروش هم میگویند همان مبلغ واگذاری که 7 ماه پیش پرداخت کردید رو میدیم پیاز خریده بودم 6 برابر شده بود

    1. من به این منطقه آشنا هستم. با توجه به مشاهدات و پرس و جو ، حرف حسن آقا را تایید می کنم.
      این پروژه بسیار پر ریسک است و به کسی توصیه نمی کنم. حتا بدتر از اطلس ۲ است.

      بهتر است به پروژه های تعریف شده،درجه ریسک بدهید.

  2. اکبر حسین زاده

    سلام برج وزرا مروارید شهر تعاونی ابنیه الغدیر به مدیریت طاهر چی تهرانی طبق صحبت وقرداد انجام سد، اسکله قبلی برج ۵ باز شود وبرج ۱۴۰۲/۶/۳۰ اسکله شروع به نصب شود ولی اعلام کردن دیوار برشی اجرا مکنم تاریخ ۱۴۰۲/۸/۳۰ , اجراشده وکار تعطیل وخبری اسکله آهنی برای نصب خبر نیست واز ابن طرف دفترچه دفترچه اقصادی آماده واریز مکنم

  3. اکبر حسبن زاده

    سلام لطفا مشتریان خریداران برج وزرا بابت اقساط به موقع انجام شود که بهانیه برای سازنده ومدیریت و امور مالی واجرا کننده نباشد ایشان به تعهد خود عمل کرده تا پروژ الغدیر به مشکل نخورد ، شرکت برنامه خود در مورد کی اسکله اجرا می‌شود از طریق واتساپ ،روبیکا واینا، خبر رسانی کند متشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس با کارشناس فروش پروژه