بهترین محله های پایین شهر تهران با شرایط مناسب

بهترین محله های پایین شهر تهران با شرایط مناسب

اگر به دنبال خرید خانه با شرایط مناسب هستید، در این مطلب به بررسی بهترین محله های پایین شهر تهران با قیمت مناسب می پردازیم و همچنین قسمت بهتر است است که جایگزینی  بهتر به شما معرفی می کنیم که با همان پول بتوانید در تهران اقدام به خرید خانه با شرایط بهتر نمایید.

بهترین محله های پایین شهر تهران با قیمت مناسب
بهترین محله های پایین شهر تهران با قیمت مناسب

در این مطلب محله های پایین شهر تهران بر اساس امنیت و پیشرفت بررسی می شوند و در نهایت گزینه هایی پیش روی شما قرار می گیرند که می توانید از میان آنها انتخاب نمایید. یک موضوع مهمی که در مورد خرید خانه در جنوب تهران و دیگر نقاط وجود دارد این است که قیمت گذاری در این مناطق بر اساس میزان معاملات و فضای قابل ساخت است و گاهی اوقات است که محله هایی در جنوب شهر تهران دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر نقاط هستند که بسیاری از افراد در جریان این موضوع نیستند که چطور قیمت گذاری در محله های شهر تهران انجام می شود.

بهترین محله های پایین شهر تهران

اول از همه باید بدانید که میزان امنیت محله در انتخاب محله های پایین شهر تهران اهمیت بسیاری دارد و همین موضوع است که در قیمت گذاری تاثیر دارد. در مطلبی تحت عنوان امن ترین و نا امن ترین مناطق تهران بر اساس ناهنجاری های اجتماعی و بر اساس آمار چند سال بررسی شده است و به این نتیجه رسیدیم که منطقه 1 امن ترین محله تهران است و راه آهن، هلال احمر، شهید کاظمی و اتابک بیشترین ناهنجاری های اجتماعی در آنها وجود دارد.

بهترین محله های پایین شهر تهران
بهترین محله های پایین شهر تهران

از میان محله های جنوبی تهران، بهترین محله ها را می توان نازی آباد که شامل تولایی، رجایی، بهمن، نیکنام، سمندر شمالی است و محله جوادیه که شامل بیست‌متری جوادیه و دشت آزادگان است دانست که مردم با اصالت و قدیمی دارند که در نهایت با ساخت و سازهای جدید و تغییر شکل این محله قیمتشان رو به پیشرفت بوده است.

حال در ادامه این مطلب قیمت این محله ها را بررسی خواهیم نمود و گزینه های جایگزین را در محله های بالاتر معرفی خواهیم نمود.

قیمت محله های خوب جنوب شهر تهران

در بروزرسانی این مطلب به تاریخ تیر ماه سال 1403 قیمت محله های خوب جنوب شهر تهران که در بالا معرفی نمودیم به شرح زیر می باشد:

جدول اطلاعات آپارتمان‌های نوساز و کلید نخورده در نازی‌آباد، تهران:

متراژ ساخت تعداد اتاق محله قیمت کل قیمت هر متر مربع
144 1403 3 سمندر، علی آباد شمالی ۱۲٬۲۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸۵٬۰۰۰٬۰۰۰
60 1403 1 نازی‌آباد ۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
83 1403 2 شهرک تختی ۵٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶۸٬۶۷۴٬۰۰۰
105 1403 2 خیابان احدی ۹٬۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰

در ادامه جدول قیمت مربوط به محله جوادیه را مشاهده می فرمایید:

متراژ ساخت تعداد اتاق محله قیمت کل قیمت هر متر مربع
140 1403 3 جوادیه ۷٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۳٬۵۷۱٬۰۰۰
100 1403 2 نزدیک مترو ۵٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۲٬۰۰۰٬۰۰۰
90 1403 2 جوادیه ۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۵٬۵۵۵٬۰۰۰

در 2 جدول بالا قیمت فروش آپارتمان مسکونی در محله های خوب تهران با قیمت مناسب در پایین شهر تهران را مشاهده نمودید. همانطور که متوجه شده اید، قیمت ها در نازی آباد بسیار تفاوت دارد و علت آن داشتن محله های مختلف است و در جوادیه به صورت میانگین قیمت ثابت و نزدیک به همی وجود دارد.

حال در قسمت بعدی می خواهیم این موضوع را بررسی کنیم که با میانگین قیمت 55 میلیون در جوادیه و 85 میلیون در نازی آباد چه گزینه های دیگری در شهر تهران وجود دارد که به جای اینکه به دنبال خرید خانه در بهترین محله های پایین شهر باشید، بتوانید در محله های بالاتر با همان قیمت اقدام به خرید ملک نمایید.

جایگزین محله های پایین شهر

اول از همه برای اینکه بدانید جایگزین خرید آپارتمان به جای محله های پایین شهر تهران در کدام نقطه است و علت ارزان بودن قیمت چیست باید یک پیشینه از شهر تهران بدانید. شکل گیری شهر تهران از نواحی بازار کنونی به سمت شرق بوده است و در نهایت به دلیل بسته بودن فضای ساخت در شرق تهران به دلیل وجود کوه، ساخت و ساز به سمت غرب کشیده شده است.

پس اگر می خواهید بدانید که برای سرمایه گذاری کجا خانه بخرید برایتان مثالی می زنیم که مربوط به گذشته و حال شهر تهران است.

محله سعادت آباد در 30 سال پیش
محله سعادت آباد در 30 سال پیش

در 30 سال گذشته تصویری از سعادت آباد را می توانید در بالا مشاهده کنید که در همان زمان در شرق تهران و محله تهرانپارس، شهرسازی مدرن و امکانات شهری بسیار بالاتری وجود داشته اما قیمت ها یکی بوده است.

ولیکن امروز شرایط این چنین نیست زیرا هر نقطه ای که تازه ساز است در هنگام ساخت قیمت آن نسبت به دیگر محله ها بسیار پایین تر است اما پس از تکمیل، رشد قیمت و فاصله بسیار زیاد می شود به شکلی که امروز سعادت آباد و تهرانپارس با یکدیگر قابل مقایسه نیستند و سعادت آباد جزو مناطق گران تهران به حساب می آید و جزو بهترین محله های غرب تهران برای زندگی می باشد.

پس متوجه شده اید که در شهر تهران مناطق نوساز شرایط بهتری دارند و محله های قدیمی به دلیل بافت قدیمی ساکن در آن افزایش قیمت دارند اما لزوما بر اساس مبلغی که پرداخت می کنید بهترین گزینه در شهر تهران نخواهند بود و ارزان ترین نیز نیستند.

با همان پول در کجای تهران خانه بخریم؟

میانگین قیمت را در 2 محله تهران بررسی نمودیم و می خواهیم بدانیم که با همان پول در کجای تهران و در کدام محله بالاتر می توانید خانه خریداری کنید:

با همان پول در کجای تهران خانه بخریم؟
با همان پول در کجای تهران خانه بخریم؟
متراژ ساخت تعداد اتاق قیمت کل قیمت هر متر مربع محل
110 1403 2 10,000,000,000 90,909,000 شهرک چیتگر، الماس شیشه ای
112 1402 2 7,480,000,000 66,785,000 برج‌های مجلل خرازی، چیتگر
92 1401 1 7,820,000,000 85,000,000 برج‌های پروانه‌ای ارتش، چیتگر

همچنین در تصویر بالا و پایین می توانید تصویری از آپارتمان هایی که در بالا قیمت گذاری نمودیم را مشاهده نمایید:

خرید جایگزین به جای محله های پایین شهر
خرید جایگزین به جای محله های پایین شهر

حال بهتر است بدانید که همین مواردی که در بالا مشخص نمودیم، املاک آماده تحویل هستند و اگر بخواهید همین پروژه ها را در حال ساخت خریداری نمایید، قیمت پیش فروش آپارتمان 60 متری در منطقه 22 می تواند تا 40 درصد پایین تر از این قیمت برای شما تمام شود که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

همچنین در نظر داشته باشید که شرایط پرداخت و خرید به صورت اقساطی نیز وجود دارد که می تواند برای افرادی که به دنبال خرید خانه ارزان در محله های پایین شهر تهران هستند، می تواند گزینه بسیار بهتری باشد زیرا در منطقه 22، برج های لوکس، شهرسازی مدرن و همچنین جدیدترین امکانات وجود دارد که می توان به دریاچه چیتگر، پارک جنگلی، ایران مال، بام لند،آبشار چیتگر و دیگر موارد اشاره نمود.

جنوب شهر تهران یا غرب؟

ما در این مطلب منطقه ای را معرفی ننمودیم که اختلاف قیمت با محله های جنوب شهر تهران داشته باشد بلکه در هر 2 بخش مشاهده نمودید که قیمت ها یکسان است ولیکن شرایط به صورت کلی متفاوت است. محله های جنوب تهران اصلا قابل مقایسه با غرب تهران نیست و چیتگر به طور کلی یک سر و گردن از مناطق دیگر تهران جلوتر است و همچنین شرایط خرید قسطی آپارتمان در تهران تنها در این منطقه وجود دارد و علت آن نیز وجود پروژه های انبوه سازی است که در این منطقه در جریان است.

جنوب شهر تهران یا غرب؟
جنوب شهر تهران یا غرب؟

همچنین در نظر داشته باشید که برای افرادی که به دنبال خرید خانه ارزان در اطراف تهران هستند این گزینه معتبر و قابل انجام است و بسیاری از مردم تصور می کنند که اگر پولشان به خرید خانه در تهران نمیرسد، باید به سراغ گزینه های اطراف تهران و یا جنوب شهر تهران بروند که به دلیل نا آشنا بودن با املاک شهر تهران است.

همچنین در نظر داشته باشید که بسته به شرایطی که پروژه در آن قرار دارد می توانید مبلغ اولیه کمتر با اقساط طولانی تر پرداخت کنید، یعنی اگر پروژه در مرحله اسکلت طبقات منفی باشد مبلغ اولیه شما می توانید کمتر از 1 میلیارد باشد که به عنوان نمونه پروژه شاهان را می توان مثال زد و برای پروژه ای که اسکلت در حال اتمام است می توانید مبلغی کمتر از 1 و نیم میلیارد پرداخت کنید و مابقی را اقساطی بدهید. همچنین پروژه هایی در مراحل خاک نیز وجود دارند که پرداخت اولیه کمتری دارند.

در نهایت این را بدانید که غرب تهران همیشه رو به پیشرفت بوده است و اگر آینده نگری داشته باشید، هیچگاه خرید خانه در یک محله قدیمی با بافت قدیمی نمی تواند به یک منطقه جدید و رو به پیشرفت برسد.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی بهترین محله های پایین شهر تهران با قیمت مناسب پرداختیم و به مقایسه قیمتی آن محله ها با غرب تهران پرداختیم که اگر قصد خرید آپارتمان در این نقاط را دارید، بدانید که محله ای بهتر با امکانات بروز و در برج های لوکس می توانید با همان مبلغ اقدام به خرید کنید.

در ضمن گزینه پرداخت به صورت اقساطی نیز برای شما فراهم است که در دیگر نقاط و یا محله های جنوبی تهران این شرایط وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه های در حال ساخت غرب تهران می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

پروژه های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس با کارشناس فروش پروژه