پروژه تریتیوم 1،2،3،4 و برج تریتیوم VIP چیتگر منطقه 22

پروژه تریتیوم 1،2،3،4 و برج تریتیوم VIP چیتگر منطقه 22

در این بخش به معرفی پروژه‌های شرکت نیکان سازه سدید با نام تریتیوم می‌پردازیم. همچنین قیمت روز آپارتمان‌های برج‌های تحویل‌شده و قیمت فروش واحدها در پروژه‌های در حال ساخت این شرکت را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

پروژه تریتیوم VIP

پروژه تریتیوم vip آخرین پروژه اجرا شده توسط شرکت نیکان سازه سدید میباشد که در قالب 9 برج که 6 بلوک از آن در غرب خیابان هوانیروز و 3 بلوک در قیمت شرقی خیابان قرار گرفته شده است. برج های این مجموعه به صورت 16 طبقه می باشد که 11 طبقه آن مسکونی بوده و مابقی پارکینگ و لابی است.

محل قرار گیری دقیق این پروژه  تقاطع بلوار گلها و هوانیروز قرار گرفته  و زمین پروژه سه نبش بوده و از سه طرف به خیابانهای اصلی راه دارد و از نظر دسترسی به اتوبان آزادگان در موقعیت مناسبی قرار دارد.

پروژه تریتیوم VIP
پروژه تریتیوم VIP

این پروژه در مهرماه سال 1401 شروع به گودبرداری کرده و طبق اعلام در سال 1404 تحویل قطعی خواهد داد که قطعا به تاخیر خواهد خورد و اعلام جدید برای سال 1405 میباشد.

  • قیمت پروژه تریتیوم Vip

این پروژه به دلیل مشارکت با دارایی (مالک زمین) دارای 2 نوع شرایط برای خریداران می باشد. اولین مورد مربوط به اعضای تعاونی دارایی است که تسویه کامل است و دوم شرایط خرید از خود شرکت می باشد.

شرایط خرید این مجموعه از شرکت سازنده بدین صورت است که 30 درصد مبلغ بصورت پرداخت اولیه و مابقی به صورت اقساط می باشد و در حال حاضر قیمت فروش پروژه تریتیوم وی آی پی توسط شرکت سازنده متری 140 میلیون تومان پایه قیمتی اعلام می شود اما خریدار می تواند مبلغ را تا 120 میلیون تومان هم پایین بیاورد.

همچنین می توان از فروشندگانی که پیش تر خریداری نموده اند اقدام به خرید نمایید که در اینصورت باز هم مبلغ می تواند پایین تر باشد اما مبلغ اولیه بالاتر و بیشتر از 30% است. ضریب طبقات 2.5% محاسبه می شود و قیمت این پروژه به صورت قطعی است و چک اقساط هر ساله دریافت و در رهن بانک گذاشته میشود.

قیمت پروژه تریتیوم vip
قیمت پروژه تریتیوم vip

قیمت خرید پروژه تریتیوم وی آی پی از تعاونی مسکن کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور بدین صورت می باشد که یک سهم 145 متری تسویه حساب شده کامل بدون اقساط اما بدون مشخص بودن طبقه و جهت مبلغ 9 میلیارد و 300 میلیون تومان یعنی متری 64 میلیون تومان می باشد. در نهایت این واحدها پس از انتخاب طبقه می بایست مبلغی بابت ضریب طبقات به تعاونی خودشان پرداخت نمایند.

این اختلاف قیمت بالا به دلیل شرایط پرداخت اقساطی می باشد که البته به عقیده ما قیمت فروش شرکت در حال حاضر بالاتر از سطح پروژه های منطقه می باشد. در حال حاضر پروژه تندیس اقاقیا در بلوار کاج در نزدیکی همین پروژه قرار دارد که دارای امکانات بسیار بیشتری است و قیمت آن کمی بیشتر از این پروژه است که البته به عقیده ما آن پروژه هم از نظر قیمتی ارزش خرید ندارد.

  • موقعیت پروژه تریتیوم وی آی پی روی نقشه

موقعیت این پروژه را در بلوار هوانیروز روی نقشه مشاهده می فرمایید:

موقعیت تریتیوم وی آی پی روی نقشه
موقعیت تریتیوم وی آی پی روی نقشه

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، این پروژه در نزدیکی شاخص های منطقه 22 قرار ندارد و همچنین از نظر موقعیت در بلوار هوانیروز واقع شده است که بافت آن مسکونی نیست.

برج تریتیوم 1

برج تریتیوم 1 در ضلع غربی دریاچه چیتگر واقع شده و توسط شرکت نیکان سازه سدید در زمینی به مساحت 42400 متر مربع در سال 1401 تحویل داده شده و هم اکنون در آن سکونت دارند.

برج تریتیوم در قالب دو برج 26 طبقه (4 طبقه منفی،1 طبقه لابی و مشاعات،21 طبقه مسکونی) و در مجموع 168 واحد 148 متری سه خوابه با متراژ 160 ، 130 ، 158 ، 166 و پنت هاوس به متراژ 317 متر و در هر طبقه 4 واحد میباشد و اسکلت آن نیز بتنی میباشد.

برج تریتیوم 1
برج تریتیوم 1
  • موقعیت مکانی برج تریتیوم

این پروژه در قسمت جنوبی بزرگترین بازار ایران، ایران مال و در نزدیکی دریاچه چیتگر و پارک جنگلی و بام لند واقع شده است. این پروژه دسترسی مستقیم به بزرگراه همت و خرازی دارد.

  • امکانات برج تریتیوم:
امکانات        
پارکینگ و انباری سیستم سرمایش و گرمایش استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی سالن چندمنظوره (تفریحی و …) سالن اجتماعات
چهار لاین آسانسور نفربر و باربری با ظرفیت بالا دارای روف گاردن لابی و لابی من ۲۴ ساعته نمای ساختمان پالپینگ مجهز به سیستم هوشمند
درب‌ها و چارچوب‌های داخلی تمام چوب سه سرویس بهداشتی جهت هر واحد دسترسی تمام واحدها به تراس کلیدهای برق لمسی سقف‌ها وافل
  • قیمت فروش آپارتمان در برج تریتیوم 1

برج تریتیوم 1 بصورت قیمت قطعی پیش فروش شده است و در تاریخ شهریور ماه سال 1403 قیمت ها بصورت زیر است. توجه داشته باشید که برای دریافت بروزترین قیمت می بایست با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید. 

متراژ قیمت کل قیمت هر متر طبقه
۱۵۵ ۱۶,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۰۹,۰۳۲,۰۰۰ تومان ۸
۱۵۰ ۱۷,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۱۴,۶۶۶,۰۰۰ تومان ۱۰
۱۵۸ ۱۹,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۲۳,۴۱۷,۰۰۰ تومان ۱۴
۱۴۸ ۱۵,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۰۴,۷۲۹,۰۰۰ تومان ۵

توجه داشته باشید که سند این پروژه در دست اقدام است و در حال حاضر آماده نشده است اما مشکلی از نظر پایان کار ساختمان وجود ندارد و البته 5 درصد مبلغ نیز می بایست هنگام دریافت سند به سازنده پرداخت شود.

از آنجایی که موقعیت این برج در دسته برج های اطراف دریاچه چیتگر قرار گرفته است در حال حاضر قیمت آپارتمان 60 متری در دریاچه میانگین قیمت 90 الی 120 میلیون تومان را دارد.

برج تریتیوم 2

برج تریتیوم 2 در شمال اتوبان همت در شهرک شهید باقری خیابان مظفر در زمینی به مساحت 2200 متر مربع در حال احداث می باشد. پروژه مذکور در 20 طبقه که شامل یک طبقه منفی، همکف ،3 طبقه پارکینگ و 15 طبقه مسکونی می باشد که در هر طبقه 8 واحد مسکونی به متراژ 109، 114 و 131 متر میباشد و در مجموع شامل 120 واحد مسکونی می باشد.

قیمت آپارتمان در برج تریتیوم 2
قیمت آپارتمان در برج تریتیوم 2

اسکلت پروژه بصورت اسکلت فلزی با پیچ و مهره می باشد. این پروژه تحویل داده شده و هم اکنون در آن ساکن می باشند.

  • قیمت فروش آپارتمان در برج تریتیوم 2

اول از همه بهتر است بدانید که شرایط فروش برج تریتیوم 2 بدین صورت بوده است که 35 درصد نقد هنگام قرارداد 50 درصد اقساط 10 درصد هنگام تحویل سند و 5 درصد در هنگام پایان کار می بوده و در حال حاضر قیمت این برج در تاریخ شهریور سال 1403 بصورت زیر می باشد و در صورت نیاز به دریافت قیمت بروز میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید. 

متراژ قیمت کل قیمت هر متر طبقه
۱۱۴ ۱۰,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۹۳,۸۵۹,۰۰۰ تومان ۸
۱۱۱ ۱۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۹۹,۰۹۹,۰۰۰ تومان ۲۰

 

توجه داشته باشید جهت و مرغوبیت و موقعیت قرارگیری واحد در قیمت گذاری آن واحد موثر میباشد. در شهرک شهید باقری برج سفید چیتگر واقع شده است که شاخص منطقه است و در حال حاضر قیمت میانگین این برج 90 میلیون تومان به بالا می باشد.

  • امکانات شاخص برج تریتیوم 2

روف گاردن، سالن اجتماعات از امکانات شاخص برج تریتیوم 2 می باشند و مابقی امکانات نظیر پارکینگ و انباری، استاندارد های برج است.

اطلاعات برج تریتیوم 3

برج تریتیوم 3 در زمینی به مساحت 1950 متر مربع در مروارید شهر انتهای خرازی واقع شده است این پروژه شامل 1 برج 13 طبقه میباشد که 10 طبقه آن مسکونی می باشد این پروژه تکمیل شده اما سند آن هنوز آماده نشده است.

در هر طبقه 9 واحد مسکونی در متراژ 117 ، 122 ، 126 و 133 واقع شده و در مجموع 94 واحد مسکونی شامل میشود

برج تریتیوم 3
برج تریتیوم 3
  • قیمت تریتیوم 3

شرایط اولیه فروش این پروژه بدین صورت بوده است که 10 درصد برای سند باقی می ماند که در حال حاضر این مبلغ از کل کسر می شود زیرا سند آماده نشده است. این پروژه با توجه به قطعی بودن قیمت و قرار گرفتن در محدوده مروارید شهر شرایط فروش مشابه با پروژه مروارید خیام داشته است.

و در حال حاضر قیمت فروش آپارتمان در برج تریتیوم 3 با بروزرسانی در شهریور ماه سال 1403 بدین صورت میباشد:

متراژ قیمت کل قیمت هر متر طبقه
۱۲۴ ۸,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۶۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان 2
۱۳۵ ۸,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۶۴,۰۷۴,۰۰۰ تومان 1
۱۳۸ ۹,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۷۲,۳۹۱,۰۰۰ تومان 8

قیمت بر اساس موقعیت و شرایط واحد تغییر خواهد نمود.

آخرین وضعیت پروژه تریتیوم 4

این پروژه نیز آخرین پروژه اجرا شده توسط تعاونی سازنده میباشد که در محدوده مروارید شهر در حال اجرا میباشد. شرایط فروش آن نیز همانند پروژه های قبلی به صورت قطعی میباشد. پروژه تریتیوم 4 داری 23 طبقه میباشد که هر طبقه آن دارای 12 واحد مسکونی میباشد در واقع هر 4 واحد در یک سوی این سازه قرار گرفته است و متراژ واحد ها از 125 الی 250 متر میباشد.

زمان تحویل این پروژه در انتهای سال 1403 تخمین زده شده که البته با تاخیر همراه است ولیکن پروژه دارای جریمه دیرکرد می باشد و پرداخت اقساط پروژه همزمان با پیشرفت آن و بصورت مرحله ای میباشد. در ضمن یکی دیگر از ویژگی های این سازه بدین شکل است که متراژ واحد ساخته شده تماما دارای بنای مفید است. 

وضعیت پروژه تریتیوم 4
وضعیت پروژه تریتیوم 4

در حال حاضر قیمت این پروژه نزدیک به قیمت برج تریتیوم 3 میباشد که در حال حاضر به ازای هر متر مربع 65 میلیون تومان قیمت پایه در نظر گرفته شده است و به ازای هر طبقه 2.5 درصد به آن افزوده میشود.

30 درصد مبلغ کل به صورت اولیه دریافت میگردد و مابقی بصورت اقساطی 3 ماه یکبار چک دریافت میشود و در نهایت چک در رهن بانک قرار گرفته و سود بانکی نیز می بایست پرداخت شود. 

پروژه تریتیوم البرز

پروژه دیگری از شرکت نیکان سازه در استان البرز و محدوده گوهردشت با نام پروژه تریتیوم البرز در حال اجرا میباشد که در حال حاضر در مرحله پایان دیوارچیتی می باشد و قیمت آن متری 95 میلیون تومان پایه قیمتی اعلام شده است که دلیل بالا بودن آن پیشرفت فیزیکی پروژه نسبت به دیگر پروژه های در حال اجرای این شرکت می باشد.

شرکت نیکان سازه سدید

شرکت نیکان سازه سدید با شماره ثبت 196368 با نام کامل شرکت فنی مهندسی نیکان سازه سدید با شماره ملی 10102382310 در سال 1389 ثبت رسیده است و سرمایه ثبت شده شرکت در آخرین بروز رسانی 10 میلیارد تومان میباشد و مدیر عامل آن آقای قربان داهیم میباشد . همچنین رئیس هیات مدیره این شرکت خانم لیلا داهیم میباشد.

از نظر سوابق اجرایی این شرکت سابقه خوبی در اجرا ابنیه های مختلف دارد و از این رو دارای رزومه اجرایی قوی میباشد.

این شرکت را می توان جزو اولین شرکت هایی دانست که در مروارید شهر شمالی واحد تحویل داده اند و  بیشتر پروژه های مروارید شهر جنوبی مانند پروژه رومنس و پروژه اسپرلوس هنوز در مرحله تغییر کاربری زمین قرار گرفته اند و موفق به شروع عملیات ساخت نشده اند.

جمع بندی

توجه داشته باشید که پروژه های تریتیوم با سرعت خوبی انجام می شوند و پیشرفت قابل قبولی دارند اما یک موضوع در این پروژه و پروژه های مشابه که توسط سازنده های خصوصی دیگر مانند تندیس اقاقیا در حال انجام است اتفاق افتاده است و آن این میباشد که این پروژه ها برای مصرف کننده مناسب و برای سرمایه گذاری شرایط متفاوتی دارد زیرا خود شرکت فروشنده واحد هایش با شرایط اقساطی است. 

یعنی اگر قصد فروش واحد خود را داشته باشید می بایست از خریدار جدید اقساط پرداخت شده را دریافت نمایید و قیمت را نیز بروز حساب کنید اما در نهایت شرکت خود با شرایط اقساط 30 درصد اقدام به فروش مینماید و از این رو میتواند باعث تداخل فروش شما و سازنده شود، همچنین پیمانکاران پروژه نیز در ازای انجام کار واحد دریافت می نمایند که ممکن است در یک بازه زمانی واحدهای زیادی برای عرضه در بازار موجود باشد.

برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید. 

در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

پروژه های مرتبط

11 دیدگاه دربارهٔ «پروژه تریتیوم 1،2،3،4 و برج تریتیوم VIP چیتگر منطقه 22»

      1. سلام. وقت بخیر
        میخواستم بدونم هزینه شارژ چقدره
        و صرف چه کاری میشه؟
        چون حقوق حراست داده نشه امنیت رو خود اونا بهم میزنن. طبق تحقیق بنده چند ماههحقوقشون پرداخت نشده

          1. سلام وقت بخیر برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید یا شماره تماستان را بگذارید

      1. شهریار تاش

        با سلام.
        لطفا” در صورت امکان لیست قیمت برای واحدهای ۱۴۸ متری تریتیوم یک و همچنین واحدهای بزرگتر از ۱۵۰ تا ۲۰۰ متری تریتیوم ۴ را ارسال فرمایید.
        با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس با کارشناس فروش پروژه